Praktična celodnevna konferenca s slovenskim prevodom 

〚Znani strokovnjak prihaja v Ljubljano〛

»V Slovenijo prvič prihaja svetovno znani strokovnjak Facebook oglaševanja Azriel Ratz, ki svojim strankam po vsem svetu za 5- do 15-krat izboljša prodajne rezultate!«

 

OPOZORILO: Ko bodo rezervirane vse karte, ne bomo povečali dvorane, saj je dogodek omejen.

 

Kdaj in kje bo predavanje?

Konferenca bo za zaprtimi vrati v torek, 12. novembra 2019, v kristalni palači (BTC), v Ljubljani od 10.00 do 18.30 (vmes bo 90 minut odmora za kosilo).

 

 

 

ZAGOTAVLJAMO vam naslednje:

  • Na predavanju bo glavni govorec kralj Facebookovih oglasov Azriel Ratz, ki vam bo zaupal najnovejše taktike in strategije za oglaševanje na Facebooku.
  • Če s predavanjem ne boste zadovoljni, vam bo organizator Žan Nekrep vrnil denar in še povabil na kosilo.
  • Azriel Ratz prihaja v Slovenijo prvič ob ekskluzivnem povabilu podjetnika Žana Nekrepa, ki ga je skoraj pol leta prepričeval, naj obišče Slovenijo in pomaga tudi našim podjetnikom, da bodo s pomočjo oglasov na Facebooku še uspešnejši.
  • Poskrbeli bomo tudi za prevajanje v slovenščino – naš ekskluzivni prevajalec bo jezikovni studio Veris.

 

Kdo je Azriel Ratz, glavni govornik, ki bo predaval 6 ur
Zakaj ga vabijo po vsem svetu?

»Kralj Facebookovih oglasov«, kot mu sicer pravijo, tokrat prvič ter verjetno zadnjič prihaja v Slovenijo na ekskluzivno povabilo podjetnika Žana Nekrepa. V povprečju ustvarja vsaj 500% donos pri investicijah podjetij v oglaševanje na Facebooku pri prodaji njihovih izdelkov ali storitev.

Azriel je mednarodno priznan in iskan govornik, ki rad nastopa pred velikimi občinstvi; nazadnje je bil govornik tudi na Social Media Marketing World in Social Media Day San Diego.

Njegovi klienti za oglaševanje na Facebooku so bili na primer: Powtoon, Thinkific, Freightos, Hometalk, The Daily Dot, Tenzo Tea, Postmodern Jukebox in mnogi drugi.

Azriel Ratz se je deset let izpopolnjeval na področju spletnega marketinga, da bi prepoznal najučinkovitejše oglase in najboljše ciljne trge, ki bi povečali prodajo podjetjem. Pri samo 26 letih je postal izvršni direktor Ratz Pack Media, pred dvema letoma pa je ustvaril tudi tečaj Facebook Ads Mastery.

Je specialist za oglaševanje različnih produktov in ima veliko izkušenj z upravljanjem oglaševanja za raznolike trge, vključno z B2B, SaaS, spletnim založništvom, aplikacijami idr. Gostili so ga na podkastih Social Media Examiner, Casual Friday, Magnificent Marketing in Be.Live.

Poleg Azriela bo 1 uro pred glavnim gostom o svojih najboljših strategijah za Facebook prvič predaval tudi organizator konference

Žan Nekrep, mag. posl. ved
Praktične izkušnje o 45 tisoč evrih dobička, ki jih je v zadnjem letu pridobil za enega izmed svojih projektov prav z oglaševanjem na Facebooku v Sloveniji.

Žan Nekrep, mag. posl. ved
Praktične izkušnje o 45 tisoč evrih dobička, ki jih je v zadnjem letu pridobil za enega izmed svojih projektov prav z oglaševanjem na Facebooku v Sloveniji.

Je predavatelj na priznanih dogodkih o digitalnem marketingu, organizator največjih podjetniških dogodkov v Sloveniji in ustanovitelj več podjetij. V Slovenijo je pripeljal že številne uspešne poslovne strokovnjake in podjetnike, na primer enega največjih podjetnikov in investitorjev iz Amerike – Mannyja Fernandeza – in enega izmed najbolj iskanih t. i. »growth hackerjev« – Vina Clancyja iz Velike Britanije. Letos si je zadal cilj, da pripelje kralja Facebookovih oglasov Azriela Ratza iz Izraela in uspelo mu je. Žan si želi, da slovenskim podjetnikom z znanjem, ki ga ima Azriel in ga je pripravljen deliti z drugimi, zmanjša investicije v Facebookovo oglaševanje in jim obenem izboljša prodajne rezultate.

“Moja zgodba je bila polna padcev, težkih trenutkov in veliko neprespanih noči. Več let sem cele dneve in noči garal, da bi se lahko nekega dne osebno družil z najuspešnejšimi podjetniki na svetu.”

Konferenca o Facebook oglaševanju z glavnim gostom Azrielom Ratzom je primerna za vse, ki želijo izvedeti:


    • Na kak način kralj Facebookovih oglasov Azriel Ratz, ki pride v Slovenijo prvič in verjetno tudi zadnjič, oglašuje na Facebooku, da dosega za svoje naročnike tudi do 15-krat več od investiranega denarja, ki ga ti namenijo za oglaševanje na Facebooku in kako lahko tudi vi to takoj po konferenci uporabite v praksi za svoj izdelek ali storitev. Vse to bo prikazano ob konkretnih primerih in napakah njegovih naročnikov s celega sveta.
    • Po raziskavi, ki jo je opravil Forrester, se je cena oglaševanja na Facebooku v letu 2019 v primerjavi z letom 2018 zvišala za 17 % in podjetja po vsem svetu si želijo manj plačati za oglaševanje na Facebooku, doseči pa želijo enake ali celo boljše rezultate. Na tej konferenci boste o oglaševanju na Facebooku izvedeli vse, kar morate vedeti, da boste pripravljeni in da boste lahko začeli profitabilno oglaševati svoj izdelek ali storitev, četudi niste še nikoli oglaševali na Facebooku, lahko pa se boste naučili, kako za svoje že obstoječe kampanje za enako investicijo dobiti več od oglaševanja na Facebooku.
    • Kako sploh deluje oglaševanje na Facebooku oz. na kak način učinkujejo njegovi algoritmi in kaj vse Facebook z oglasi omogoča podjetjem, da bi lahko to čim prej uporabili v praksi za povečanje prodaje svojih izdelkov ali storitev takoj po konferenci. Nekatere funkcije in možnosti boste prvič spoznali.
    • Na praktičnih (uspešnih in neuspešnih) primerih bomo pokazali, kako na Facebooku oglaševati kot profesionalec in iz vsakega evra, vloženega v oglaševanje na Facebooku narediti čim več, ter kaj je trenutno najbolj v trendu za podjetja, ki oglašujejo prek Facebooka, saj želimo, da oglaševanje na Facebooku profitabilno uporabite za svoj posel.
    • Spoznali boste, kako vse lahko uporabite najboljša brezplačna in plačljiva orodja in aplikacije, ki jih Facebook omogoča in vam bodo prihranila vas čas ter denar, namenjen oglaševanju na Facebooku (za nekatere še niste slišali), in ki jih uporabljajo naprednejši oglaševalci.
    • Izvedeli boste, kako optimalno uporabljati glavno nadzorno ploščo Facebooka oziroma vmesnik, ki ga uporabljajo oglaševalci na Facebooku (upravitelj oglasov), da boste vedeli, v kaj se splača investirati v okviru oglaševanja na Facebooku in vseh ponujenih funkcij (ciljne skupine, pravila, poročila itd.).
    • Spoznali boste ROAS (ang. return on ad spend), s katerim boste izvedeli, ali z oglaševanjem na Facebooku zaslužite več s prodajo izdelkov ali storitev in katere napake dela večina oglaševalcev pri izračunu.
    • Nadalje boste spoznali, kako uporabljati Facebookovo umetno inteligenco pri oglaševanju na Facebooku (večina slovenskih podjetnikov je ne pozna in ne uporablja).
    • Izvedeli boste tudi, kateri tip oglaševanja na Facebooku izbrati za svojo panogo, da boste dosegli najboljši izkupiček glede na vložek, ki ga boste porabili za oglaševanje na Facebooku (Facebook omogoča tri glavna oglaševanja: vrtiljak – carousel in oglaševanje prek videa ali fotografij).
    • Ob konkretnem primeru bomo prikazali postopek uspešne priprave oglasa na Facebooku ter opozorili, na kaj morate biti pozorni, da boste oglase ustvarjali kot profesionalec ter nagovorili prave ljudi, ki jim boste lahko prodali svoj izdelek oz. storitev.
    • Govorili bomo o trikih pri ustvarjanju oglasov na Facebooku, ki jih poznajo le največji profesionalci oglaševanja na Facebooku in niso vključeni v video tečaje o oglaševanju na Facebooku.
    • Povedali vam bomo tudi kdaj se vam splača uporabiti promovirano oziroma t.i. boost objavo ali oglas in zakaj večina slovenskih podjetnikov tukaj izgublja denar.
    • Izvedeli boste, katere so napake, ki jih dela večina oglaševalcev na Facebooku, kakšna so pravila oglaševanja na tem, zakaj vam lahko zavrnejo tovrstne oglase in kako se temu izogniti.
    • Pregledali bomo najboljše taktike in strategije in njihovo uporabo, vključno s »custom audience« in »lookalike audience«, ter kako jih izkoristiti v prid svojega podjetja.
    • Naučili vas bomo, na kak način pripraviti pravo pristajalno spletno stran (ang. landing page) in jo optimizirati, da boste s pomočjo oglasov na Facebooku pridobili čim več pravih strank za svoj posel.
    • Kako uporabiti testiranje (ang. split testing) vaših oglasov na Facebooku, kot to počnejo profesionalci, da boste vedeli, kateri oglasi delujejo in vam prinašajo največji profit ali dosegajo vaš temeljni cilj.
    • Tehnična priprava, ki je ključna za merjenje, ne bo več problem, saj boste lahko to naredili sami ali pa boste znali pripraviti navodila za programerja, npr. pixel, tako da boste za vsak evro, ki ga boste vložili v oglaševanje na Facebooku, točno vedeli, kam gre.
    • Prikazali bomo tudi napredne taktike in strategije pri oglasih, merjenju konverzij in pripravi idealnih kupcev (ang. customer personas), da bi od oglaševanja na Facebooku imeli čim več koristi.
    • Uporaba ponovnega trženja oz. remarketinga pri oglaševanju na Facebooku, da boste znali hitro in učinkovito pridobiti denar s pomočjo Facebookovih oglasov tudi od tistih, ki so že zapustili vašo spletno stran ali naredili kakšno od drugih aktivnosti, npr. pogledali vaš video posnetek, všečkali kakšno objavo itd.

 

Seveda ne bodo manjkale predstavitve vseh najsodobnejših prijemov o katerih z zamudo učijo na Facebook tečajih!

Kaj o kralju Facebook oglasov, ki pride prvič v Slovenijo menijo poslušalci?

Mnenja o organizatorju gostovanja Facebook kralja Azriela Ratza

“Žan je eden redkih, ki jih poznam, če ne celo edini, ki se pri organizaciji poslovnih in marketinških konferenc v Sloveniji res posveti tudi vsem detajlom, ki na koncu naredijo ogromno razliko v tem kar kot udeleženec odneseš s seboj domov in lahko uporabiš sam na svojem primeru. Poleg tega so govorci ponavadi svetovno znana imena, ki večinoma prvič nastopajo v Sloveniji.”

Domen Hostnik
eden izmed udeležencev prejšnjih konferenc

“Žan Nekrep ali edinstveni pojav v slovenskem prostoru! Ne. Ne piham mu na dušo. Nimam razloga. Dejstvo je, da je Žan osebnost. Osebnost z veliko začetnico! Kar si zamisli, to izpelje. Bolj, ko mu okolica trobi, da je nemogoče, prej uspe. Iz njega izhaja veliko moči in posredno izjemen vpliv na posameznika, ki se z njim sreča. Na njegovih prireditvah pa (predavatelj ali udeleženec), vsak pridobi. Profitira. In če na dogodku, ki ga pripravi Žan, nekdo promovira izdelek ali svoje znanje, izkušnje, nasvete…, vse to nepričakovano postane uspešnica. Poznati Žana je nevarno! Predstavlja namreč izjemen življenjski izziv, ki je nujno obsojen na zmagovalno – Win/Win – kombinacijo!”

Mihael Bellis
Direktor ELIS Center Ljubljana

“Žan je tipičen kreativec, razen tistega dela ‘na koki’. Ideje iz njega kar vrejo, za razliko od večine podobnih ljudi pa jih je on sposoben tudi realizirati. Ne glede na to, kako močno se boginje v določenem trenutku zarotijo proti njemu. Je načelen človek, katerega beseda nekaj pomeni. Meni osebno je upanje in dokaz, da so nove generacije vlečnih konjev pravega pedigreja.”

Erazem B. Pintar
CEO ZASLON TELECOM, d.o.o.

Če želite izvedeti najnovejše taktike in spoznanja kralja Facebook oglasov v živo prvič v Sloveniji, je ta konferenca prava za vas.

Prijavite se, saj se vam bo splačalo. Prijavo naredite s klikom na rezervacijo ali, pa nas pokličete na telefonsko številko 040 242 248, saj je na voljo le omejeno število mest!

Pogosta vprašanja in odgovori o konferenci Facebook oglaševanje

Kaj pa, če še nimam podjetja?

Predavanje je primerno tudi za vse tiste, ki nimate podjetja, saj lahko oglašujete na Facebooku tudi, če nimate podjetja. 

Ali res potrebujem konferenco o Facebook oglaševanju ali se lahko vsega naučim sam/-a?

Dvomimo, da se lahko naučite sami. Prvič in verjetno zadnjič prihaja kralj Facebook oglasov v Slovenijo in za informacije, ki jih bo delil na konferenci je potreboval ogromno let in naredili veliko napak, testiral veliko različnih taktik, prebral nešteto knjig in izgubil tudi nekaj denarja. Odvisno je od tega, koliko cenite svoj čas in denar.

Ali lahko plačam v dveh obrokih?

Lahko plačate tudi v dveh obrokih. Pišite nam na zan@zannekrep.si, kjer bomo to uredili.

Je konferenca namenjena začetnikom ali profesionalcem?

Prepričani smo, da se bo na konferenci vsakdo nekaj naučil, zato je primerna tako za začetnike kot tudi za profesionalce. Če želite profitabilno oglaševati na Facebooku, je predavanje prava izbira za vas.

12. novembra žal ne morem. Ali bo še kdaj ponovitev konference?

Ponovitve konference ne bo. Kralj Facebook oglasov Azriel Ratz prvič in verjetno zadnjič prihaja v Slovenijo. 

Je konferenca namenjena bolj podjetjem ali posameznikom?

Namenjeno je vsem – posameznikom, ki želijo priti do nove poslovne priložnosti in podjetjem, ki želijo najti nove načine in taktike za profitabilno oglaševanje na Facebooku za svoj posel.

Garancija na vaše zadovoljstvo

Če s predavanjem ne boste zadovoljni, vam bomo vrnili denar, organizator dogodka Žan Nekrep pa vas bo povabil tudi na kosilo!

Garancija na vaše zadovoljstvo

Če s predavanjem ne boste zadovoljni, vam bomo vrnili denar, organizator dogodka Žan Nekrep pa vas bo povabil tudi na kosilo!

V Slovenijo prvič prihaja svetovno znani strokovnjak Facebook oglaševanja Azriel Ratz, ki svojim strankam za 5- do 15- krat izboljša prodajne rezultate!

V Slovenijo prvič prihaja svetovno znani strokovnjak Facebook oglaševanja Azriel Ratz, ki svojim strankam za 5- do 15- krat izboljša prodajne rezultate!

  • Prvič kralj Facebook oglasov v Sloveniji
  • Kako iz 1 evra narediti 15 ali 30 evrov s pomočjo Facebook oglasov? 
  • Ves postopek profitabilnega oglasa na Facebooku
  • Napake, ki jih delate pri Facebook oglasih 
  • Napredne taktike in strategije Facebook oglaševanja
  • Najboljša brezplačna in plačljiva orodja za Facebook oglase
  • Prvič in verjetno zadnjič kralj Facebook oglasov v Sloveniji
  • Kako iz 1 evra narediti 15 ali 30 evrov s pomočjo Facebook oglasov? 
  • Ves postopek profitabilnega oglasa na Facebooku
  • Napake, ki jih delate pri Facebook oglasih 
  • Napredne taktike in strategije Facebook oglaševanja
  • Najboljša brezplačna in plačljiva orodja za Facebook oglase

Ad Lucem d.o.o., Triglavska 32, 1000 Ljubljana

Informacije in naročila o konferenci: