GOOGLE KONFERENCA

15. OKTOBER 2019 – Kristalna palača Slovenije

za vse, ki želite ODBIČKONOSNO OGLAŠEVATI s pomočjo GOOGLE OGLAŠEVANJA

GOOGLE KONFERENCA

15. OKTOBER 2019 – Kristalna palača Slovenije

za vse, ki želite ODBIČKONOSNO OGLAŠEVATI s pomočjo GOOGLE OGLAŠEVANJA

Cena vstopnic na ekskluzivno Google oglaševalsko konferenco se poviša čez:

DNI

:

UR

:

MINUT

:

SEKUND

Cena vstopnic na ekskluzivno Google oglaševalsko konferenco se poviša čez:

DNI

:

UR

:

MINUT

:

SEKUND

»Med predavatelji je eden najbolj priznanih spletnih strokovnjakov v Sloveniji Marko Penko, ki je ustvaril vsaj 100 milijonov evrov prodaje z Google oglasi za multinacionalko in bi rad pomagal tudi vam.«

 

Kdaj in kje bo konferenca?

Konferenca bo za zaprtimi vrati v torek, 15. oktobra 2019, v prostoru Kristalne palače Slovenije in sicer od 10.00 do 18.30 (vmes bo 90 minut odmora za kosilo).

 

 

Konferenca je primerna za začetnike in izkušene Google specialiste v podjetjih, ki želijo profitabilno oglaševati s pomočjo Google oglasov:


    • Kako se pravilno lotiti Google oglaševanja, da bo za vas ustvarjalo denar (to vam bo v živo pokazal Slovenec, ki je z Google oglaševanjem ustvaril več, kot 100 milijonov evrov prodaje) in kako čimbolj zmanjšati ceno oglaševanja na Googlu in kaj vse na njo vpliva.  Google, kot vsak drug medij seveda želi od vas dobiti čim več denarja, medtem ko vam bomo mi pokazali, kako lahko svoj denar optimalno investirate v Googlovo oglaševanje, da bo služil vam in doseganju vaših ciljev na profitabilen način.
    • Po raziskavi Economic Impact povprečno s pomočjo Googlovega oglaševanja podjetja po svetu ustvarijo 2 evra za vsak evro, ki so ga vložila v Googlovo Adwords oglaševanje. Kako lahko vi naredite iz vsakega evra, ki ga investirate v Googlovo oglaševanja, 2-krat, 3-krat ali celo 30-krat več? Odgovor je podkrepljen z realnimi primeri iz prakse in ga bo pokazal predavatelj iz Slovenije, ki ima za sabo 750 projektov. 
    • Razlago vseh pojmov in metrik s primeri za njihovo optimizacijo, ki jih morajo vedeti o Googlovem oglaševanju tako začetniki kot tudi napredni mojstri (kampanje, razširitve oglasov, izrazi, kot so npr. CTA, CTR, CPM, CPC, CPV itd.) s praktičnimi primeri iz Googlovega vmesnika. Tako boste lahko takoj začeli z oglaševanjem na Googlu, če pa že oglašujete, boste lahko Google uporabili za doseganje dobičkonosnih kampanj. Spoznali boste tudi najnovejše funkcije in izraze, ki jih še niste slišali in njihovo razumevanje lahko pomembno vpliva na uspešnost oglaševalskih kampanj.
    • Na kak način Google oglaševanje sploh deluje in kaj Google sploh omogoča ter kako ga lahko podjetniki izkoristimo v svoj prid. Iz izkušenj predavateljev izhaja, da je veliko možnosti, ki jih slovenska podjetja sploh ne uporabljajo, saj ne vedo, da obstaja na Googlu npr. oglaševanje prek Gmaila, kjer lahko zelo poceni oglašujete širokemu krogu potencialnih kupcev.
    • Kaj vse vpliva na ceno oglaševanja na Googlu in kako jo optimizirati, da boste plačali manj in imeli še boljše rezultate in kako to počnejo najboljši Googlovi specialisti (med predavatelji je oseba, ki je v svoji karieri prek Googlovega oglaševanja za druge ustvarila za vsaj 100 mio evrov prodaje).
    • Koliko vložiti v Googlovo oglaševanje, kakšno strategijo ponudb (bidanja) uporabiti in katere možnosti v okviru tega se splača uporabiti za natanko vaše podjetje, kako točno meriti in vedeti, kam gre vsak € in koliko boste iz njega dobili (prikazano na najnovejših primerih, taktikah in strategijah).
    • Izvedeli boste kaj je nakupna pot (customer journey) sodobnih potrošnikov in katero fazo nakupnega procesa pokrivajo različni Googlovi produkti
    • Priprava dobičkonosnega oglasa in kakšna je razlika med neprofitabilnimi oglasi, vključno s prikazom orodij (prikazano na konkretnih primerih; predavatelji so za vas že izgubili svoj denar in čas na oglaševanju preko Googla).
    • Govorili bomo tudi o tehnični pripravi spletne strani, oglasov, da boste od lastnega oglaševanja dobili največ in da boste lahko v realnem času merili uspešnost vaših oglaševalskih kampanj. Predloge boste lahko po konferenci implementirali sami ali pa boste dali točna navodila vašemu programerju, da boste za vsak evro vedeli, kam gre in bo vaš vložek veliko bolje izkoriščen.
    • Vsak mesec se na Googlovem iskalniku pojavi 15 % novih iskanj. Že veste, kako jih učinkovito uporabiti sebi v prid, da boste tudi vi dobili nove obiskovalce ali nakupe?
    • Več kot 96 odstotkov obiskovalcev vašo spletno stran zapusti, ne da bi kupili ali naredili kaj pomembnega za vaše podjetje. Kako uporabiti ponovno trženje (remarketing), da jih privabite nazaj in prepričate, da nekaj storijo?
    • Katere so trenutno največje priložnosti za povečevanje donosnosti naložbe v Googlovem oglaševanju?
    • Z Googlovim prikaznim omrežjem dosežete 80 odstotkov globalnih uporabnikov na internetu. Kako jih optimalno doseči in pripraviti, da bodo kupovali od vas in ne od konkurence?
    • Spoznali boste konkretne primere uspešnih in neuspešnih kampanj iz Slovenije in tujine v danem trenutku, s pomočjo katerih boste lahko takoj ugotovili, kaj se vašemu podjetju splača in kaj ne.
    • Najboljša brezplačna in plačljiva orodja za Googlovo oglaševanje za začetnike in napredne oglaševalce s katerimi si lahko pomagamo, izboljšamo učinkovitost kampanj in prihranimo na času.
    • Uporaba Googlovega iskalnega omrežja, prikaznega oglaševanja, ki omogoča oglaševanje tudi na manj znanih in zelo znanih spletnih straneh v Sloveniji, video in Google shopping oglaševanja (konkretni prikazi delovanja, primeri, kaj vse omogoča, kako s pomočjo njihovega oglaševanja maksimalno zaslužiti z majhnim ali večjim proračunom, pasti in nevarnosti).
    • Kako izbrati prave ključne besede za oglaševanje, različne oblike ujemanj in napredne taktike, ki jih predavatelji uporabljajo dnevno pri postavljanju svojih kampanj.
    • Zakaj je pomembno stalno spremljanje aktivnih kampanj, kaj so to negativne ključne besede in zakaj so pomembne?
    • Kakšna je pravilna struktura oglasov in uporaba samodejnega ciljanja (ang. dynamic ad targets) v vaših kampanjah.
    • Mobilni telefoni v marsikateri panogi po količini obiska že prekašajo namizne računalnike. Govorili bomo o najboljših praksah za oglaševanje na pametnih telefonih in kako oglaševanje na mobilnih napravah čim bolj optimizirati, da boste profitabilno oglaševali tudi na manjših ekranih.
    • Razlike med samimi tipi oglasov na Googlu in katero izbrati za vaše podjetje, kar je prikazano na primerih, njihove pasti in najboljše strategije za njihovo profitabilnost.
    • Prikaz vseh metod, ki jih lahko izkoristite za natančen zajem vaše ciljne publike s pomočjo Googlovega oglaševanja, npr. lokacijskega ciljanja prek Googla, in kako lahko oglašujete le tistim, ki so v vašem kraju ali radiju določenih metrov od vašega kraja.
    • Najboljši primeri uporabe telefonskih številk, ki jih boste lahko takoj uporabili v praksi s pomočjo Googlovega oglaševanja, da boste prejemali povpraševanja in naročila tudi prek telefona, ne samo neposredno prek spletne strani.
    • Prikaz trikov pri ustvarjanju oglasov na Googlu, za katero oglaševanje na Googlu se odločiti in katera poznajo le najboljši poznavalci oglaševanja na Googlu.
    • Kakšna so pravila Googlovega oglaševanja, zakaj vam lahko zavrnejo oglas in kaj v tem primeru narediti, pri čemer je vse prikazano s primeri.
    • Kako narediti spletno stran s primeri dobrih pristajalnih strani (t. i. landing strani), ki ustvarjajo prodajne rezultate, da boste od oglaševanja na Googlu dobili čim več (na ceno oglaševanja vpliva veliko dejavnikov, med katerimi igra zelo veliko vlogo tudi kvaliteta vaše spletne strani).
    • Podrobneje boste spoznali orodje za merjenje statistike Google analytics in njegovi uporabi pri Googlovem oglaševanju, da boste lasersko natančno vedeli, kaj deluje in tudi kaj ne deluje pri oglaševanju, in iz vsakega evra iztržili čim več.
    • Zakaj in kako uporabiti sledenje konverzijam v korist vašega podjetja, da bo vaše Google oglaševanje tudi na dolgi rok uspešno in ne boste več ponavljali istih napak?
    • Spoznali pa boste tudi druge pametne strategije, ki s pomočjo naprednih Google algoritmov in umetne inteligence v večji ali manjši meri samodejno prilagajajo cene na klik ter katero izbrati za vaše podjetje.
    • Izvedeli boste tudi vse o e-CPC (izboljšan CPC), ki glede na prodajno uspešnost oglasa oziroma ključne besede samodejno prilagodi cene na klik.
    • S praktičnimi primeri vam bomo pokazali kako delujejo Smart Display campaigns, DSA za napredne oglaševalce, ki želijo izkoristiti moč Googlove umetne inteligence (AI-ja).
    • Uporaba Google Ads Express za oglaševalce z manjšimi denarjem za marketing (primerno za manjša podjetja in samostojne podjetnike), ki nimajo na voljo veliko sredstev za oglaševanje.
    • Kako s spletno promocijo prodreti v tujino z Googlovim oglaševanjem in največje napake, ki jih pri tem delajo slovenska podjetja.
    • Prikaz testiranja kampanj, oglasov in orodij na Googlu s primeri iz prakse (ang. split testing) in katere taktike uporabljajo najboljši Googlovi oglaševalci, kar lahko takoj uporabite za svoje podjetje, ne glede na vaš proračun.
    • Govorili bomo o vseh trikih, ki vam bodo prihranili čas ter denar pri ustvarjanju oglasov in kampanj na Googlu in jih uporabljajo najboljši Googlovi eksperti na svetu.

 

Če želite profitabilno oglaševati na Google in se naučiti od oseb, ki so sposobne iz 1 € narediti 30 € z Google oglaševanjem in so dosedaj naredile 100 milijonov evrov prodaje s pomočjo Google oglasov, je ta konferenca prava za vas.

Če želite profitabilno oglaševati na Google in se naučiti od oseb, ki so sposobne iz 1 € narediti 30 € z Google oglaševanjem in so dosedaj naredile 100 milijonov evrov prodaje s pomočjo Google oglasov, je ta konferenca prava za vas.

Cena vstopnic na ekskluzivno Google oglaševalsko konferenco se poviša čez:

DNI

:

UR

:

MINUT

:

SEKUND

Cena vstopnic na ekskluzivno Google oglaševalsko konferenco se poviša čez:

DNI

:

UR

:

MINUT

:

SEKUND

Prijavite se, saj se vam bo splačalo. Prijavo naredite s klikom na rezervacijo ali, pa nas pokličete na telefonsko številko 040 242 248, saj je na voljo le omejeno število mest!

Nudimo vam GARANCIJO:

  • Če z Googlovo konferenco ne boste zadovoljni, vam bo organizator Žan Nekrep vrnil denar in vas še povabil na kosilo.
  • O tematikah, ki so strnjeno navedene na pričujoči spletni strani, bodo sedem ur predavali izključno tu navedeni predavatelji
  • da boste imeli zagotovljeno brezplačno parkiranje
  • Med predavatelji na konferenci je tudi Marko Penko, ki je v svojem življenju s pomočjo Google oglasov ustvaril več kot 100 mio evrov prodaje.

Kdo so govorci na Google konferenci?

David Fabjan
(3 ure)
Google specialist, ki upravlja kampanje za stranke po celem svetu

David Fabjan (3 ure)
Google specialist, ki upravlja kampanje za stranke po celem svetu

David, ki ima kar 10-letne izkušnje v prodaji in digitalnem marketingu, zelo dobro pozna tako naročniško kot tudi izvedbeno plat projektov, saj ima za seboj več kot 750 projektov, ki so uspešno realizirani v samostojni in timski izvedbi.

David Fabjan za svoje stranke iz najrazličnejših panog vodi kampanje na Googlu in drugih spletnih prodajnih kanalih po celem svetu, zelo veliko dela z MSP (malimi in srednjimi podjetji), izkušnje pa ima tudi z večjimi večkanalnimi projekti. Trenutno na dnevni ravni skrbi za okoli 45 spletnih projektov po celem svetu in ohranja dolgoletna partnerstva s svojimi naročniki, kar se odraža tudi skozi bistveno nižji odstotek »izgube strank« (ang. Churn rate), kot ga imajo boljša podjetja v panogi (EMEA regija).

Marko Penko
(3 ure)
Pomagal ustvariti 100 mio evrov prodaje v 20. državah z Google oglasi

Marko Penko
(3 ure)
Pomagal ustvariti 100 mio evrov prodaje v 20. državah z Google oglasi

Je verjetno eden najbolj priznanih strokovnjakov za Google in na splošno za spletno oglaševanje v Sloveniji. Ima vsaj 12. let praktičnih izkušenj in v svoji karieri je pomagal z Google oglaševanjem ustvariti več kot 100 milijonov evrov prodaje v več kot 20 državah.

V Sloveniji sta samo dva aktivna certificirana Googlova Ads trenerja (ang. Google Ads Certified trainer) in Marko je seveda eden od njiju. V lasti ima tudi certifikat, ki ga izdaja priznana organizacija za direktni marketing Direct Marketing Association v ZDA. Marko se tudi redno izobražuje po vsem svetu, predvsem v ZDA in Veliki Britaniji.

Žan Nekrep
(1 ura)
Organizator Googlove konference in predavatelj

Žan Nekrep
(1 ura)
Organizator Googlove konference in predavatelj

Je organizator največjih podjetniških dogodkov v Sloveniji, ustanovitelj več podjetij, ki je pred kratkim prodal uspešni blagovni znamki Kužek & Mucek, ter predavatelj na priznanih dogodkih o digitalnem marketingu.

V letu 2019 je pri organizaciji konference Zaslužek na internetu pri oglaševanju na Facebooku pridobil zavrnitve oglasov, saj Facebook ne dovoli besedne zveze »zaslužek na internetu«, kar pa je bil sam naslov konference, zato se je moral povsem osredotočiti na Googlovo oglaševanje. Pri tem je spoznal povsem nove taktike in strategije, ki jih bo predstavil ekskluzivno na Googlovi konferenci.

Če želite profitabilno oglaševati na Google in se naučiti od oseb, ki so sposobne iz 1 € narediti 30 € z Google oglaševanjem in so dosedaj naredile 100 milijonov evrov prodaje s pomočjo Google oglasov, je ta konferenca prava za vas.

Če želite profitabilno oglaševati na Google in se naučiti od oseb, ki so sposobne iz 1 € narediti 30 € z Google oglaševanjem in so dosedaj naredile 100 milijonov evrov prodaje s pomočjo Google oglasov, je ta konferenca prava za vas.

Cena vstopnic na ekskluzivno Google oglaševalsko konferenco se poviša čez:

DNI

:

UR

:

MINUT

:

SEKUND

Cena vstopnic na ekskluzivno Google oglaševalsko konferenco se poviša čez:

DNI

:

UR

:

MINUT

:

SEKUND

Prijavite se, saj se vam bo splačalo. Prijavo naredite s klikom na rezervacijo ali, pa nas pokličete na telefonsko številko 040 242 248, saj je na voljo le omejeno število mest!

VIDEO: Kako so naši predavatelji pomagali slovenskim podjetnikom do večje prodaje na internetu?

“Marko nam je z dobrimi nasveti in izkušnjami pomagal profitabilno povečati prodajo preko Google oglaševanja za 4,9 krat. S tem smo omogočili hitro rast podjetja in širjenje na tuje trge.”

Rok Tomažič
direktor hitro rastočega podjetja Top Izbira d.o.o.

“Marko nam je svetoval in pomagal optimizirati Google oglaševanje in s tem znižati ceno za klik za 57 odstotkov. Z enakim oglaševalskim budgetom smo bistveno dvignili obiskanost spletne strani, s tem pa pridobili več potencialnih strank za testne vožnje naših avtomobilov.”

Igor Kocjančič
vodja marketinga pri Porsche Inter Auto Slovenija

“Marko nam je s svojim znanjem digitalnega marketinga pomagal uresničiti pričakovanja stranke, ki posluje na mednarodnih trgih. Z njegovo pomočjo smo presegli lanskoletno prodajo že v prvih 6 mesecih.”

Saša Vutkovič
soustanoviteljica podjetja Issimo Fit d.o.o.

Seveda ne bodo manjkale predstavitve vseh najsodobnejših prijemov o katerih z zamudo učijo na Google tečajih!

Zadnji predavatelji, ki jih je gostil organizator Žan Nekrep

“Žan je zelo podjetniški in samoiniciativen. Vedno je pripravljen na sodelovanje, povezovanje in skupne projekte. Zaveda se dejstva, da lahko s skupnimi močmi naredimo veliko več. Idej mu nikoli ne zmanjka, tako da je sodelovati z njim res odlično.”

Nastja Kramer
ustanoviteljica spletne trgovine Malinca

“Žana poznam že dolgo in rad z njim občasno pojem kakšno kosilo. Ker ima dobre zamisli in ker je že kar zavidljivo število projektov uspešno izvedel, vse brez veliko denarja. Tudi jaz sem z zanimanjem prebral njegovo knjigo s prodajno marketinškimi taktikami.”

mag. Aleš Lisac
marketinški guru in predavatelj leta

“Žana že nekaj časa spremljam in je poln kreativnih idej. Vedno najde ideje, kako stvari naredit ceneje.”

Tanja Ciglarič
predavateljica in avtorica različnih člankov

Pogosta vprašanja in odgovori

Kaj pa, če še nimam podjetja?

Predavanje je primerno tudi za vse tiste, ki še nimate podjetja, saj boste lahko pridobljeno znanje uporabili pri oceni tržnega potenciala vaše ideje še preden se boste spustili v podjetništvo oziroma ga uporabili pri drugi zaposlitvi. Znanja o digitalnem marketingu postajajo vedno bolj ključna in cenjena ne glede na področje zaposlitve in panogo.

Ali res potrebujem predavanje o Google oglaševanju ali se lahko vsega naučim sam/-a?

Dvomimo, da se lahko naučite sami. Naši predavatelji so za to potrebovali ogromno let in naredili veliko napak, testirali veliko različnih taktik, prebrali nešteto knjig in izgubili tudi nekaj denarja. Odvisno je od tega, koliko cenite svoj čas in denar.

Ali lahko plačam v dveh obrokih?

Lahko plačate tudi v dveh obrokih. Pišite nam na zan@zannekrep.si, kjer bomo to uredili.

Je predavanje namenjeno začetnikom ali profesionalcem?

Prepričani smo, da se bo na predavanju vsakdo nekaj naučil, zato je predavanje primerno tako za začetnike kot tudi za profesionalce. Če želite profitabilno oglaševati na Googlu, je predavanje prava izbira za vas. Prvič in verjetno zadnjič bodo skupaj predavali Žan Nekrep, David Fabjan in Marko Penko. 

15. oktobra žal ne morem. Ali bo še kdaj ponovitev konference?

Ponovitve konference žal ne bo.

Je konferenca namenjena bolj podjetjem ali posameznikom?

Namenjeno je vsem – posameznikom, ki želijo priti do nove poslovne priložnosti in podjetjem, ki želijo najti nove načine in taktike za svoj posel.

Garancija na vaše zadovoljstvo

Če s predavanjem ne boste zadovoljni, vam bomo vrnili denar, organizator dogodka Žan Nekrep pa vas bo povabil tudi na kosilo!

Garancija na vaše zadovoljstvo

Če s predavanjem ne boste zadovoljni, vam bomo vrnili denar, organizator dogodka Žan Nekrep pa vas bo povabil tudi na kosilo!

Prvo večje javno predavanje Googlovega specialista Davida Fabjana iz Slovenije, ki svojim strankam (s kampanjami po celem svetu) vsak evro, vložen v oglaševanje, oplemeniti tudi v 30-kratnik povečane prodaje in osebe, ki je s pomočjo Google oglaševanja ustvarila vsaj 100 mio evrov prodaje.

Prvo večje javno predavanje Googlovega specialista Davida Fabjana iz Slovenije, ki svojim strankam (s kampanjami po celem svetu) vsak evro, vložen v oglaševanje, oplemeniti tudi v 30-kratnik povečane prodaje in osebe, ki je s pomočjo Google oglasov ustvarila vsaj 100 mio evrov prodaje.

  • Najnovejše strategije in trendi najboljših Google oglaševalcev!
  • Kako zmanjšati ceno oglaševanja na Googlu? 
  • Ves postopek priprave profitabilnega oglasa na Googlu od A-Ž
  • Prikaz praktičnih primerov uspešnih in neuspešnih kampanj
  • Izkoristite moč Googlove umetne inteligence
  • Kako iz vsakega evra investiranega v Google oglaševanje naredite 30-kratnik?
  • Najnovejše strategije in trendi najboljših Google oglaševalcev!
  • Kako zmanjšati ceno oglaševanja na Googlu?
  • Ves postopek priprave profitabilnega oglasa na Googlu od A-Ž
  • Prikaz praktičnih primerov uspešnih in neuspešnih kampanj
  • Izkoristite moč Googlove umetne inteligence
  • Kako iz vsakega evra investiranega v Google oglaševanje naredite 30-kratnik?

Ad Lucem d.o.o., Triglavska 32, 1000 Ljubljana

Informacije in naročila o konferenci: